Meld deg på Vinterballet nå!

Det er duket for nok et spennende semester på Galtvort: Velkommen til Galtvortskolens Vinterball 2025!

HVA SKJER PÅ GALTVORT NÅ?

Etter et forrykende verdensmesterskap i Rumpeldunk, hvor Ilvermorny stakk av med seieren, er det nå duket for et nytt semester på Galtvort Høyere Skole for Hekseri og Trolldom! Velkommen skal du være!

Sist semester ble brått avsluttet av at Svartspaneleder Grimst, ledsaget av dødseterne Barty Kroek Jr. og DaSilva, arresterte Magiminister Bindebolt. Mistenkt for å ha stått bak de nylige angrepene på Galtvort, samt andre ugjerninger mot magisamfunnet. Spørsmålene alle stiller seg nå, er: Hva skjer videre med Magiministeren? Og hvorfor sto Svartspanelederen side om side med to velkjente dødsetere? Det kan i hvert fall virke som om en uro brer seg innad i Magidepartementet når selveste Magiministeren er blitt arrestert. Svartspanerne har på toppen av det hele hendene fulle med å jakte på den beryktede Gellert Grindelwald, som forsøkte å stjele en verdifull Qilin fra Newt Scamander. Hvor befinner Grindelwald seg nå, og vil han noen gang vise seg igjen? Ryktene skal ha det til at han er mindre fornøyd med at han fikk med seg feil koffert i sommer…

Dette blir med andre ord et nytt, spennende år på Galtvort – hvor alt kan skje! Det spares nemlig ikke på kruttet når grunnleggerne av Galtvort inviterer til en storslått ballkveld, hvor det skal feires husstolthet! Så bær husemblemet ditt høyt, og kle deg opp i kostyme inspirert av dyret til huset ditt! Og hvem vet… kanskje noen tidligere elever fra de ulike husene står på gjestelisten?

Velkommen til Galtvortskolens Vinterball med en ballkveld noe utenom det vanlige, mystikk og spenning, skoletimer med Galtvorts kjente og kjære professorer, og opplevelser du ikke vil være foruten!

Meld deg på Galtvortskolens Vinterball i dag, og ta del i fortsettelsen av eventyret!

Når: 31. januar – 2. februar 2025
Pris: 3450,-
Påmeldingsfrist: 1. november 2024

De 50 første som melder seg på innen 15. september er garantert plass!!

• Aktiviteter, rollespill og plott inspirert av Harry Potters univers.
• Ballkveld med temaet: Husstolthet! Grunnleggerne av Galtvort inviterer til storslått ballkveld med husstolthet som tema. Kleskoden for kvelden er: Kostyme inspirert av dyret til huset ditt! (Griffing = løve, Ravnklo = ørn, Smygard = slange, Håsblås = grevling).